کسراکسرا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

کسرا**عشقــــی بی انتهــــــــــا

برای مادرم ... فرشته ی همیشه همراهم

1393/1/30 11:23
نویسنده : مامان یاسی
127 بازدید
اشتراک گذاری

به من گفته بودند عشق را در جایی می توان یافت که زندگی باشد، که زیبایی باشد.
گفته بودند عشق در روییدن است، در دل سپردن.
و من به جستجوی عشق برآمدم و آن را در رویاندن دیدم، در زندگی بخشیدن.
عشق را در جان کسی یافتم
که وجودش را فداکارانه، ایثار کرد
تا تجسم عشقش، خورشید تابناک حیات دیگری باشد.
آن کسی که تمام شادی های دنیا را در شنیدن ضربان های قلب کودکش خلاصه کرد.
کسی که خداوند ماهتاب عشق در زمینش نامید.
من، عشق را در تلالو چشمان کسی یافتم
که اولین گام های کودکش را به تماشا نشسته بود.
عشق را در دستان لرزان کسی دیدم
که پیشانی تب دار فرزندش را نوازش می کرد.
من، عشق را در آغوش گرمی دیدم
که همواره، گرم و گشوده و پذیرا است.
و قلبی که هرگز از تپیدن، تنها برای دیگری باز نمی ایستد.
آری، عشق، منتهای عشق، این است:
فرشته بودن اما بال های خود را به دیگری بخشیدن.
عشق این است:
مادر بودن…

***********  مادرم جاودانه بمان برایم ... روزت مبارک  ***********

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان منصوره
30 فروردین 93 23:06
بهشت ها برای تو آفریده شده اند و درختان برای اینکه سایبان تو باشند سر از خاک بر می آورند....
مامان یاسی
پاسخ
مامان منصوره مهربووون روزت مبارک
فدایی محیا
5 اردیبهشت 93 23:03
سميرا مامان اميررضا
8 اردیبهشت 93 23:10
سلام عزیزم .... ممنونتم که اومدی و بهم سر زدی .... الهی بمیرم که باعث شدم اشک به چشمای قشنگت بیاد ... مامان کسرای عزیزم من راضیم به رضای همون خدایی که محمدمو بهشتی کرد و باا کمک خدا باز هم زندگی میکنم تا ثابت کنم که منم بنده ی شاکر اونم ... عزیزم به خدا قصدم از نوشتن ناراحت کردن کسی نیست .... منو ببخش اگه با نوشته هام ناراحتتون میکنم از این به بعد سعی میکنم شادتر بنویسم ... کسرای عزیزمو ببوس
مامان یاسی
پاسخ
عزیزم این حرفارو نزن،خوشحال میشم وقتی میبینم به این باور رسیدی،تو باید بخاطر رضا بمونی، بمونی و دامادش کنی انشالا،از خدا میخوام که نگاه خودش و دعای محمد عزیزت همیشه پشت و پناهتون باشه.
نیلی
10 اردیبهشت 93 10:05
قشنگ می نویسی دوستم ایشالله همیشه در کگنار هم شاد باشید و سلامت
مامان یاسی
پاسخ
ممنون عزیزدلمشما قشنگ میخونی
فدایی محیا
19 اردیبهشت 93 22:38
سلام دوستم کجایی خبری ازت نیست
مامان یاسی
پاسخ
سلام عزیزمممنون از اینکه بیادم بودی،عموی خوبم عمرشو بخشید به شما،درگیر مراسم ترحیمشون بودیم اما از امروز میام گلم
فدایی محیا
21 اردیبهشت 93 18:05
ای وای خدا رحمتشون کنه.ناراحت شدم عزیزدلم
مامان یاسی
پاسخ
ممنون عزیزم خدا رحمت کنه اموات شما رو هم