کسراکسرا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

کسرا**عشقــــی بی انتهــــــــــا

دومین بهار عشق

1393/4/3 8:28
نویسنده : مامان یاسی
744 بازدید
اشتراک گذاری

کسرای شیرینم

 

دو روز پیش یعنی 93.04.01 دومین سالگرد پیمانِ عاشقانه ی من و بابایی بود،و چه شیرین و دوست داشتنی بود یادآوری مجدد این روز فراموش نشدنی

تکرارِ عاشقانه های نابِ ناب

دلدادگی های سبزِ سبز

و چه بهارِ عشقمان، بهاری تر شد با بودن تو

کسرای قشنگم؛ شاکرم، بپاس این همه لطف

بپاس داشتن دو مردِ خوب همزمان

خدای من، ممنون از تو

مردِ مهربانِ همیشه همراهم، آقای خوبِ خانه ام:

سایه ات همیشگی و ابدی

عشقمان روزافزون

تهنیت برتو، مهربان همسرم، تهنیت برتو دوساله شدن این عشقِ مثال زدنی

 

سعیدجان ، بیش از پیش دوستت دارم

پسندها (6)

نظرات (9)

مامان علیرضا
3 تیر 93 8:37
مبارک باشه
مامان یاسی
پاسخ
خیلی ممنون
فدایی محیا
3 تیر 93 12:23
واااااااااااااای خیلی مبارکه
مامان یاسی
پاسخ
ممنوون
مامانی غزل جون
5 تیر 93 14:06
سلام عزیزم چه کوچولوی ناااازی داری خدا برات حفظش کنه خیلی از وبتون خوشم اومده اگه به دخملی من غزلی سر بزنید خوشحالمون میکنید اگه با تبادل لینک موافقید خبرم کنید منتظر حضور گرمتون هستم
مامان یاسی
پاسخ
ممنون عزیزم، شما لطف داریبا افتخار لینک شدین
مامانی غزل جون
8 تیر 93 12:09
سلام عزیزم ممنونم که دعوت منو قبول کردی و به ما سر زدی شما هم با افتخار لینک شدی دوستتون دارم
مامان منصوره
12 تیر 93 18:10
عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک،ایشالله که همیشه سایتون بالا سر پسر نازتون باشه،ببوس پسر گلتو،
مامان یاسی
پاسخ
ممنوون عزیزم
ناهيد
20 تیر 93 12:21
يأسي جونم مبارك باشه عزيزم ان شاالله سالهاي سال در كنار همديگر به خوبي و خوشي زندگي كنيد
هنرمند
27 تیر 93 9:04
به بچه ها یاد ندهید ثروتمند باشند........به بچه ها یاد بدهید خوشحال باشند تا وقتی بزرگ میشوند...ارزش چیزها را بدانند نه قیمتشان را سلام و عرض ادب با افتخار دعوتی
ناهيد
27 تیر 93 16:00
سلام عزيزم مبارك باشه ان شاالله. سر سايه پدر و مادر هاتون سالهاي سال شاد باشيد و بالندگي كسري جون رو ببينيد
مامانی غزل جون
17 مرداد 93 9:19
شما هنوز مطلب جدید نزاشتی؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11