کسراکسرا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

کسرا**عشقــــی بی انتهــــــــــا

تب و اسهال لعنتی

1393/3/2 11:42
نویسنده : مامان یاسی
490 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم

دیشب تو مهمونی شما همش بی حال بودی و اصلا بازی نمی کردی

فقط به من چسبیده بودی و یه لحظه از بغلم پایین نمیومدی

هرچی یسناجون میومد باهات بازی کنه ولی تو برمیگشتی و میومدی بغلِ من

وقتی به تنت دست زدم دیدم داغی به بابا سعید گفتم رفت از بالا تب سنجت رو آورد وقتی گذاشت دیدیم باه ای دادِ بیداد که شما تب داری

دیگه بهت قطره استامینوفن دادم و دست و صورت و پاهات رو مدام آب میزدم

ولی شما حسابی بی حال و بی رمق بودی

بمیرم واست که حسابی آروم بودی و دیگه از اون شیطنت ها و وروجک بازیات خبری نبود

دیشب تا صبح هم هر 4 ساعت بهت قطره استامینوفن میدم و دست و پاهاهت و میشورم ولی متاسفانه اسهال هم گرفتی

خودم حدس میزنم بخاطر دندوناته

امیدوارم که همین باشه و زودتر  به راحتی دندونات در بیان و اصلا اذیت نشی

الان که دارم مینویسم شما و باباسعید خوابیدین

الهی قربونت برم امیدم

زود خوب شو مادر، خودت خوب میدونی که من طاقت اینکه تو این حال ببینمت رو ندارم پس بخاطر مامان زود خوب شو

خدایا خودت محافظ همه ی کوچولوها باش مراقب و محافظ کسرای من هم باش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

داداش محمدرضا
2 خرداد 93 12:13
وبلاگ بسار زیبایی داری به وبلاگ ما هم سر بزن
مامان یاسی
پاسخ
ممنونچشم،حتما